Thursday, March 10, 2011

CM - Apa Cerita nya?

ari tu aku kerahkan jugak ler menapak ke Central Matket

pergh.. bertahun gak ler xjln2 kt CM nih.. dlu2 zaman amek tusyen kt lebuh ampang, CM ni paling asyik masyuk le nk bercinta2.. zaman dh tau ape tu suke kt lelaki, hahaha.. ni le tmpt nk blind date kan..

aku igt lg le kt mana nk amek bas mini 16.. kt mana bas metro.. situ lah kedai mamak yg milo ais dia paling sedap.. kedai juai kertas yg tiap2 bulan aku pegi, xdpt beli kertas2 yg cantik pun pegi tgk kedai n pegang2 kertas tisu yg lembut tuh pun dh kira ok.. hahaha...


mula2 smpai CM aku dh terkujat.. cm pelancong kt negara orang plak.. amboih2 nyer.. cantik le plak CM skg nih...


kt tepi kaki lima CM ni dh bukak stall plak.. mcm2 le brg yg dijuai.. baju? telekung? cenderahati? makanan gn minuman pun ado.. ye ah.. CM ni tumpuan pelancong kan.. mcm aku.. hikhik..


nahhhh... dari jauh dh nmpk replika wau yg besarrrrrrr




close up sket.. owh maaf gmbr blur.. pkai hp sajerk.. bukan ade dslr pun.. lum mampu kata nyer kak oiiii...


nuh...tiang2 dh cm PS plak.. gn stall nye bumbung cm ala2 atap rumbia kan.. tp nan ado rumbia nyer..


motif? sajerrr....

Es teller...

sbnr nye nk tunjuk corner lot nih.. asal corner lot ni restoran McDonald dulu.. ni le tmpt aku melepak lepas tusyen petang.. sini le tmpt melepaskan dahaga... weeeee.... windu nk mkn eskem n strawberry shake.. windu nk layan roti telur n milo ais kt kedai mamak sebelah KFC. hah.. KFC tu ade plak la lg kan.. jd nye ptg nan permai sementara tgu tempahan aku siap... layan la aku sorg2 dlm KFC tuh. huhuhu.. :(


hoye..hoye.. ni le yg aku dok menunggu lebih 45minit..tempahan tuk kerja kursus aku.. seb baik semua selesai dgn jaya nye.. owh yea..owh yea... boleh tdo... 2nd verse CM? nti klu aku pegi kita view dlm CM plak ek.. lg cantik!!