Saturday, December 4, 2010

Awek keempat

Namaku Mat. Citernya cam nie..Pengalaman sex aku yang pertama ketika aku berumur 17 tahun. Kira dah tua dah masa tu. Member aku kebanyakannya ada sex experience masa dia orang 15 lagi. Kira aku yang last sekali di kalangan member2 aku. Tapi citer pengalaman pertama tak best. Takde thrill..Ni aku citer pasal awek aku yang nombor empat. (kira aku ni jenis loyal nyer tak banyak awek..) Masa tu aku baru lepas grad dan kerja kat sebuah syarikat tv kabel.

Awek aku yang nombor empat nie orang belah pantai timur..senang citer, orang kelantanlah gamaknya. Aku ngan awek nie kerja satu office, tapi lain-lain shift. Awek ni takde lah lawa sangat, manis tu ada dan dia pakai tudung. Tapi yang penting ialah body dia. Pergh! Mantap giler..Badan dia kecik aje. Tinggi adalah lebih kurang dalam 5 kaki. Pinggang dia dalam 27 inci. Tapi breast dia ish boleh lemas wa cakap lu.!! Banyak gak citer yang aku dengar pasal body dia Cuma masa tu aku tak berminat sangat. Kira cam rimau simpan kuku la aku nie. Ntah camana aku tergerak nak tackle dia..pas tu dapat lak tu. Maka aku pon bercintanlah dengan awek nie. Aku jenis tak terus main punya Maklumlah melayu.

Seminggu lepas tu aku ajak awek nie naik Genting. Genting tu memang tempat aku selalu projek ngan x-girlfriend aku. Tujuan aku naik Genting tu cam biasalah, mesti nak projek. Aku nengok awek nie pon jenis boleh makan. Tapi aku saja try test dulu. Kang di buatnya awek nie tak nak projek, aku yang malu. Dahlah satu office. Sampai kat atas tu, aku pon parking kereta kat tempat yang biasa aku parking. Kira kat situ memang lain clear. Tak pernah terkantoi kalau aku park kat situ. Mula-mula biasalah, layan borak dulu. Borak ngan mulut, pas tu aku pon try borak ngan tangan. Slow-slow tangan aku panjat badan dia. Start dari peha sampailah kat tempat yang dah lama aku 'aim', mestilah breast dia. Mula-mula usap kat luar jer. Aku tengok awek tu senyap jer, mesti line clear nie. Aku terus cium leher dia. Melawan wa cakap lu. Terus awek ni paut leher aku dan bagi french kiss yang terganaz di abad ini. Sambil mulut french kiss, tangan aku pon terus masuk dalam baju dia. Kali ini takde usap kat luar bra lagi, aku terus menyelusup masuk ke dalam bra dia. Tak sangka awek ni punya nipple kecik sangat. Tak padan ngan breast dia yang besar tu. Memanglah jenis breast kegemaran aku.

Lebih kurang dalam setengah jam, aku dah letih jilat leher, aku pon memulakan langkah seterusnya iaitu singkap baju awek ni dan nyonyot nipple dia. Wow !! Rupa-rupanya nipple dia warna pink lah!! Ish.!! Bertambah ganas reaksi awek ni. Sampai sakit leher aku di pautnya. Kebetulan, aku memang pandai sikit dalam bab nyonyot nie. Tengah baik punya nyonyot, tiba-tiba ada orang ketuk tingkap aku. Korang bayangkanlah camana gabranya aku pakaikan awek tu baju. Rupa-rupanya securiti kat situ. Nasib kita orang baik, kita orang kena warning jer. Citer lebih kurang, aku ajak awek tu balik. Muka dia pon dah serba-salah dah. Memang potong betul securiti tu.

Semenjak tu, selalulah aku ngan awek nie beromen. Biasanya kat dalam kereta akulah. Aku nie jenis duduk ngan family. Susah nak bawak awek balik rumah. Camana pon aku dah berniat nak jojos awek nie. 4 bulan lepas tu, kesempatan yang aku tunggu pon tiba tanpa disangka-sangka. Aku baru lepas gaduh ngan awek tu, pas tu aku pon pujuk dia dan minta maaf. terus kita orang berpelukan dan sambung lak dengan ciuman dari mulut ke mulut. Kebetulan masa tu member dia semua takde rumah (awek ni duduk bujang) dia pon ajak aku masuk dan kita orang continue kat dalam rumah lak.

Macam biasa, aku nie tak pandai cium molot. So aku terus jer nyonyot nipple dia. Memang tempat mainan aku tu. Memandangkan yang kita orang kat atas katil, maka awek ni terus bukak baju dia. First time aku dapat tengok dia tanpa baju. Selalu romen dalam kereta pakai baju sebab takut kena rush cam ari tu. Tengok awek tu tak berbaju, aku pon bertambah geram, dan terus nyonyot dengan ganaz.

Dah puas nyonyot, tangan aku pon turun bawah dan usap cipap awek ni dari luar seluar dia. Masa tu tangan awek tu macam biasalah, mesti paut kat leher aku. Cam takde tempat lain nak pegang. Sambil-sambil tu dia usap belakang aku perlahan-lahan.Aku pon try nak bukak zip seluar dia. Biasanya memang dia tak bagi tangan aku masuk dalam seluar dia, ntah camana hari tu dia bagi lak. Aku pon tanpa melengahkan masa terus bukak zip seluar dia dan meneruskan aksi mengorek lubang cipap. Memang ketat habis cipap awek ni. Daralah katakan. Tapi masa tu air dia dah berlambak-lambak keluar. Tinggal nak tunggu batang aku jer masuk dalam tu. Tapi, 4 bulan boleh tunggu, takan setengah jam tak boleh kot.

Aku meneruskan aksi dengan menjilat cipap awek nie. Aksi ni merupakan kegemaran aku. habis aku jilat seluruh permukaan cipap awek tu termasuk ngan air mazi dia sekali. Sambil tu tangan aku tak melepaskan breast awek ni dengan begitu saja. Aku teruskan mengepam breast awek ni dengan sebelah tangan. Betul-betul tegang breast awek ni aku kerjakan. Kena pulak ini kali pertama orang cium cipap dia. Memang awek ni tak tahan langsung. Sedang aku meneruskan aktiviti menjilat dan mengepam, tiba-tiba terkeluar suara awek tu. Memang pelik ayat dia. Dia kat 'sayang, tolong sayang' Aku terkejut giler, tapi control macholah. Aku tanya dia cuba ulang balik apa yang dia cakap. Dia kata 'tolong sayang, tolong puaskan ____'(nama dia secrect) Aku tergamam giler masa tu. Sepanjang pengalaman aku, tak pernah awek mintak jojos dengan ayat camtu.

Anyway, untuk tidak menghampakan permintaan awek ni, aku pon bukak baju dan seluar. Terus aku panjat badan awek ni, tapi tak masuk lagi. Aku mainkan dulu batang aku kat celah cipap dia sampai dia merengek suruh masukkan batang aku dalam cipap dia. Masa tu mata dia dah tinggal suku jer lagi yang terbukak. Mulut dia lak mencungap-cungap macam tak cukup oksigen. Aku pon kangkangkan awek tu dan halakan batang aku tepat kat lubang cipap dia. Memandangkan awek ni dara lagi, aku cium mulut dia dulu bagi tak rasa sakit sangat.

Tangan aku pon menghalakan batang aku ke dalam cipap dia. Masuk jer kepala aku, dia terus mendongak dan berkata 'sayang.sakit' Aku pon bagi ayat power 'Alah.sakit sikit jer. Tahan ye sayang' Awek tu angguk slow dan baring balik. Aku pon meneruskan kemasukkan batang aku. Sampai jer setengah batang, pelukan dia kat aku bertambah kuat. Dah sampai kat dara dia la tu. Aku pon dengan slow giler meneruskan perjalanan batang aku dan Chuppp!! Dah koyak dah dara awek aku ni. Awek ni terus peluk aku rapat2 sampai susah aku nak bernafas. Mulut dia ada keluar bunyi tapi cepat2 aku cover dengan ciuman molot aku. Muka awek ni berkerut giler tanda sakit. Tapi bukan dia aja yang sakit, batang aku pon sakit gak. Korang tau jelah cipap dara punya kemutan camana. Tapi stim punya pasal aku teruskan jugak kayuhan aku.

Bila permukaan batang aku jumpa permukaan cipap dia, terus aku peluk dia kuat-kuat dan cakap kat dia yang aku sayang dia. tiba-tiba jer awek tu nangis dan cakap yang dia pon sayang kat aku. Tu pasallah dia bagi dara dia kat aku. Habih jer part jiwang tu, aku pon mula start nak sorong tarik. Mula-mula mesti la slow beb..Masuk 3 ke 4 kali sorong, cipap dia dah boleh adjust ngan batang aku, so senangla sikit.

Awek ni pon aku tengok dah start enjoy. Mulut dia memang bising habis. Mengerang tak berhenti-henti. Mula-mula sakit, pas tu mengerang sedap lak. Aku nak cover ngan ciuman molot pon tak larat sebab aku sendiri pon tak cukup oksigen menahan kesedapan. Bertambah stim aku dengar keluh-kesah awek ni. Dah dekat setengah jam aku main, aku pon tukar posisi main style kuda lak. Aku kat bawah, dia kat atas. Walaupon ini kali pertama, tapi awek ni dah biasa tengok blue ngan kawan-kawan dia. Dia pon bangun dan duduk atas aku. Masa ni aku dapat pemandangan yang paling best. Sambil dia enjut, aku dapat tengok breast dia yang besar tu. Tapi tak berayun coz dah keras sangat. Tangan aku pon tak lepas-lepas ramas breast dia. Lebih kurang 15 minit aku tanya dia 'dah puas?' Dia kat 'belum sayang' Pelik betul aku..Susah betul nak puaskan awek ni.

Pas tu aku pon decide nak tukar position, dia kat bawah, aku kat atas. Masa tu aku pon keluar kan segala skill yang aku tahu. Habis aku lanyak cipap dia. Aku masukkan batang aku dan pusing-pusing sambil jolok ke kiri dan kanan. Kalau awek lain sure dah kalah, tapi awek ni lain macam sikit. Pas tu aku guna skill lain lak, aku angkat kaki dia dan gantung atas bahu. Kena position cam ni, baru lah dia respon giler. Dia kata sedap sangat position cam ni. Aku pon taruk kaw-kaw sampai dia turunkan kaki dia dan peluk aku kuat-kuat. Rupa-rupanya dia dah klimaks. Aku intai kat cipap dia dah terlihatlah lendir putih yang sebijik cam air mani aku. So awek ni dah puas, sampai turn aku lak. Aku pon enjut laju-laju sampai merecik peluh aku atas muka dia. Masa tu dia punya kemut punyalah kuat. Batang aku dah sakit kena kemut kuat sangat, aku pon cabut dan pancut kat luar. Lepas tu aku nak angkat kepala pon dah tak larat. Tak pernah aku jumpa awek yang kuat main cam awek ni. Dahlah susah nak klimaks, kemut punyala power.

Lepas tu aku relax jap dan aku suruh dia blow job batang aku. Aku nak try 2nd round lak. Masa 2nd round tu aku main lagi lama. Dekat 2 jam dan dengan berbagai-bagai posisi termasuklah style doggie. Dia kata selama ni dia asyik tengok dalam tape jer, barulah hari nie dia merasa. Kalau korang nak tau, ini pon 1st time aku main style doggie. Best giler..Kalau calang-calang orang memang cepat pancut main style nie. Nasib baik aku ni pandai control..

Semenjak hari tu, kita orang selalu gak main. Tapi aku dah limit kan hanya 2 kali seminggu. Kalau selalu sangat, nanti jamm lak batang aku. Tapi itu cerita setahun yang lepas. Sekarang awek ni dah bertunang ngan orang lain. Aku punyalah frust. 2 minggu aku ponteng kerja. Walaupon aku dapat dara dia, tapi aku memang sayang giler kat awek ni..Ingat nak buat stock bini jer..So, sekarang aku nekad nak stay single..