Saturday, December 4, 2010

adik angkat part 1

Aku dan Hamzah memang suka pucuk muda.......... kami berdua terus memburu gadis-gadis remaja, kerana sikap kami yang tidak menyombong....... kami perolehi dua orang adik angkat yang masih menuntut dalam tingkatan 1. Umur mereka berdua baru mencecah 13 tahun.

Aku dan Hamzah merancang sesuatu........ Setiap hujung minggu kami membawa Nadia dan Liza bersiar-siar dengan kereta dan bot mewah. Aku dan Hamzah belum membuat sebarang tindakan keatas mereka berdua. Burung sudah di tangan..... buat apa nak gopoh-gopoh. Hubungan kami seperti adik dengan abang. Aku dan Hamzah merancang ingin meniduri dua gadis ini...... bila mendapat peluang yang sesuai nanti. Nadia kulitnya putih bersih..... manakala Liza pula kulit putih kuning....... kedua-duanya sama cantik dan comel. Kami berdua membuat cabutan undi...... aku memilih Nadia sebagai pasanganku.............. manakala Hamzah memilih Liza sebagai pasangannya. Seperti biasa kami belayar dengan bot mewah Hamzah, jika kami ingin meniduri mana-mana gadis. Hamzah banyak menyediakan filem blue untuk kami tonton nanti........ aku memerhatikan Hamzah yang sedang memainkan filem blue dilayar TV......... leka menonton bersama liza.Aku menarik tangan Nadia.....mengajaknya menonton bersama Liza dan Hamzah.Aku meletakkan tangan aku keatas bahu Nadia sambil meramas-ramasnya perlahan-lahan...... Hamzah pula sedang mencium pipi Liza yang gebu. Hamzah merebahkan badan Liza di atas karpet yang berhadapan dengan kami....... aku dan Nadia melihat Hamzah sedang mengomoli Liza dengan begitu rakus....... Hamzah meramas-ramas puting gunung Liza yang sedang menegang..... sambil mulutnya menjilat leher Liza. Aku membisikkan di telinga Hamzah........ 'kenapa kau nak tiduri Liza...' umurnya baru mencecah 13 tahun.

'Ni yang best ni cukup rangup.........' kata Hamzah kepadaku lagi.

Mataku tak berkedip melihat tindakkan Hamzah yang begitu ganas sekali... ke atas tubuh muda itu.... jari jemari tangannya meramas-ramas puting tetek Liza yang masih di tutupi baju T-Shirtnya. Nadia melihat dengan mulut terbuka... kawannya sedang di gomoli oleh Hamzah... mungkin ia tak menduga sama sekali. Hamzah masih mengulum dan menghisap bibir mongel Liza...... sambil tangannya membuka baju T-Shirt dan seluar jeans Liza. Liza mencengkup kedua belah buah dadanya.... tetapi Hamzah lebih pantas menyembam mukanya ke gunung yang kecil dan pejal. Tangannya meramas-ramas kedua buah gunung kesayangan Liza.

Aku sudah tidak tehan melihat reaksinya...... kedua pelakon itu..... melihat aksi aksi yang begitu menarik minatku. Aku meramas-ramas buah dada Nadia, sambil aku mengulum bibirnya. 'Abang nak pinjam bibir Nadia..... boleh tak.....' aku menduga sambil meramas-ramas buah dadanya yang mengkal. Nadia mengigit bibirnya.... lebih manja bila ia berbuat begitu....... menyerlah lagi lesung pipitnya. Aku naik geram melihatnya...... senjata aku mula mengeras. Aku pasti dari tadi Nadia sudah merasakan sesuatu semasa ia melihat pertunjukkan diantara Hamzah dan Liza. Aku lebih galak dan ghairah...... namun debaran dadaku kencang. Nadia mengigil......... bila aku merebahkannya disamping Liza, lalu ku menindih tubuh Nadia..... sambil itu aku merapatkan bibirku. Nadia cuba mengelak..... aku memegangkan kepalanya sambil merapatkan bibirku kemulutnya, nafasnya mendesah-desah...... aku mengulum bibirnya kembali dan meramas-ramas gunungnya yang pejal. Hamzah sedang leka meramas-ramas buah dada Liza..... sambil tangannya meramas-ramas bukit cicap Liza..... ia mengeliat kiri dan kanan. Hamzah mengalihkan tangannya...... meramas-ramas gunung milik Nadia, sementara mulutnya melumat mulut Liza dengan asuk maksuk. Aku menyedut lagi dari pangkal teliga.... hingga ke leher..... semuanya aku cium dan jilat. Aku semakin berani........Nadia mengeliat keseronokan, ketika tanganku merayap dan meramas dua buah gunung kecil miliknya.

Ini adalah pengalaman baru bagi Nadia dan Liza...... aku mengulum bibir Nadia..... sambil tangan Hamzah membantuku membuka kutang baju kemeja satu persatu..... hingga tiada seurat benang pun yang menutupi tubuhnya yang masih kecil dan pejal. Putingnya agak kemerahan sesuai dengan tubuhnya. Badan mereka bergerak-gerak....... aku dan Hamzah mengomol mereka dengan ganas......... membuatkan Nadia dan Liza tercungap-cungap merintih kesedapan. Tanpa membuang masa aku dan Hamzah membuat serangan seterusnya, kami menghisap puting dan mengulum lidah pasangan masing-masing. Tanganku dan tangan Hamzah mula merayap turun ke bawah dan menyingkap skirt mereka yang singkat. Sepantas kilat tanganku dan tangan Hamzah mencekup cicap mereka. Kami sama-sama menyembam muka kealur cicap mereka..... lidahku mencari-cari batu permata Nadia, sambil meramas ponggongnya..... begitu juga sebaliknya dengan Hamzah. Bulu nipis memenuhi ruang atas cicap Nadia dan Liza. Nadia dan Liza semakin diawang-awangan.... Aku dan Hamzah bangun serta membuka pakaian serta seluar panjang kami. Kini di hadapan kami dua tubuh gadis kecil......... mencecah usia 13 tahun yang belum kenal erti sex dan persetubuhan diantara lelaki dan perempuan. Dari atas sampai ke bawah sungguh indah........ Nadia dan Liza terlentang menunggu tindakan seterusnya dari kami berdua. Hamzah meneroka diantara dua alur cicap Liza dengan lidahnya.

Tangan mereka menarik rambut kami 'aaaaabbbangggggg.......... ahhaahhhh......
oooohhhhohhhhh...... aaaaabbbbbbannggggggg... ggggeellliiiinnyyaaaa.......
oohhhhhhfffffhhhhh..... bbbbbbanngggg......' Nadia dan Liza semakin lupa diri.

Air mazi mereka banyak melimpah........ bercampur air liur kami...... membuatkan taman sulit mereka makin licin. Aku mengajukan batang zakarku ke alur Nadia, sambil memegang ponggongnya dan aku tekan..... sementara Hamzah menyuakan batangnya kemulut rahim Liza.

'BBBbbbbaannggg.... ttaakkk.... mmaaahhhuuu..... bbaannggggg......
ttttaaakkuutttttt...... jjjjaanngggaaaannnn....... bbbaaannggg..... tttaaakkkuuttt....' kata kedua-dua mereka. Kami tak mempedulikan rayuan Nadia dan Liza, batang kami memerlukannya.

Zakarku dan zakar Hamzah mencecah alur cicap mereka yang sempit... bbbbaaannggg........ jjjjaannggaannn...... bbbbaanngggg.... NNnnnaaaddiiaaa ddaannn LLLllizzaaaa ttaakkkk bbbbiiiaaassaaa....... Kami membujuk sambil menekan zakar kami kedalam cicap mereka... cccchhhhhhrrrrrreeeeessssss selaput dara Nadia dan Liza terkoyak. 'AAAaaaaaaauuuuuuuuwwwwwwwwwwwww........' Nadia dan Liza menangis teresak-esak.... menahan kepedihan dan kesakitan. Kami tak peduli kami terus tekan hingga sampai kedasarnya.... dan terus kemulut rahim. Aku kembali mengulum buah dada Nadia sambil meramas-ramas gunungnya yang pejal.

Nadia memejamkan matanya kembali....... aku mula dengan acara tarik menarik batangku perlahan-lahan.... sambil mulut Hamzah mengulum bibir Liza sambil meramas teteknya. Kami menyorong tarik lebih dalam.... lubang cicap yang sempit dan nikmat. Bergilir-gilir mengikut rentak masing-masing..... lama kelamaan.... daripada sakit menjadi sedap.
'Ssssseeedddaaaapppp....bbbbaaaannggg......' erang Nadia dan Liza antara
dengar dan tidak. Aku dan Hamzah mengubah kedudukan kami..... kami membuat pertukaran diantara Nadia dan Liza. Aku menungang Liza..... manakala Hamzah menungang Nadia pula. Sungguh menyeronokkan..... bila membuat pertukaran begini. Aku menyerang Liza dengan ganas...... Hamzah menyua zakarnya untuk dikulum oleh Nadia. Jari jemari kami meramas buah dada mereka dengan puas sepuasnya...... dayungan kami semakin laju..... dan laju. Nadia dan Liza termengah-mengah menahan asakan kami yang bertalu-talu.................. Kami mendayung lagi...... sambil mulutku menjilat gunung susu Nadia, sementara Hamzah pula meramas-ramas serta mengulum mulut Liza.

'AAaaahhhhhhhh...... Aaaaaaahhhhhhhhhhhh......... bbbbbaaanngggg....
bbbbaaanngggg.... qaaaaahhhhhaahh....... oohohhhhh.....
ooooohhhoooooohhhh.......... hhhhhoogggggghhhhhhhhh..' mereka
tercungap-cungap kelazatan dengan pengalaman baru yang menyeronokkan.

Kami yakin Nadia dan Liza sudah klimaks...... bila kemutan cicap mereka begitu kuat. Dayungan batang zakar kami laju..... dan semakin laju. Kami membenamkan sepenuh perasaan di kolek yang kecil dan baru. Cengkaman cicap mereka begitu kuat.... membuat kami tak tertahan geli..... nikmat. Kami membenamkan batang zakar kami..... serapat-rapat yang boleh.... Hamzah memancutkan air maninya dalam takungan Nadia, sambil aku memancutkan air maniku dalam takungan Liza....... kami berpelukan erat sekali......