Sunday, January 16, 2011

PANASS!!! Blogger pro Pakatan kena pukul dengan pengikut PAS.



Ini berita yang gua baru terima, ada sorang blogger pro Pakatan yang memang terkenal dengan kuang ajo nya telah dibelasah dengan teruk oleh para pengikut parti bulan.

Korang mesti kenal punya blogger ni kerana dia pernah menggemparkan negara dengan tulisan di blognya yang menghina kemangkatan Sultan Johor.

Info yang gua dapat, budak ni sempatlah merasa kena penyepak dan juga penampo budak-budak yang memang dah lama berbulu dengan dia. Banyak yang tak puas hati dengan dia ni baii...Memang budak ni tak ada kesedaran sivik punyalah.

Seperti yang diceritakan, blogger ni kononnya nak tunjuk hebat pergi berdebat dengan Presiden PAS Hadi Awang. Kononnya nak marahkan Hadi pasal buat Kerajaan Perpaduan dengan Najib, tapi last-last dia yang kena buat 'perpaduang' dengan tar jalan.


Belum sempat dia jumpa Hadi, dia terpaksa berkenalan dengan tapak kaki dan penumbuk budak-budak PAS dulu..Padan muka lu baii.. Dengan bebudak cap keris dulu bolehlah lu main-main. Dorang bukan makan pil wala' macam budak-budak Rusila tu..

Sekarang, lu rasalah sendiri betapa powernya pil wala' cap Hadi Awang...Hahahaha.

Apalah punya bingai blogger pro Pakatan sekor ni. Setakat baru dapat tiket ke syurga Nik Aziz.., dia ingat dah kebal ke boleh main langgar orang sesuka hati? Lu ingat Nik Aziz sorang je ke yang ada pengikut? Hadi lagi ramaiii pengikut dia baiii.

Sekarang ni budak blogger tu dikhabarkan masih di tahan oleh para pengikut PAS di Rusila. Henpon dia semua kena rampas so tak bolehlah dia nak mintak tolong Polis suruh selamatkan dia.

Lagipun, dia ni selalu kata Polis tu anjing kerajaan.., so padanlah dengan muka dia kann.. Nasib lu lah baiii....