Sunday, January 16, 2011

Video Inside!! 24 Disember..., Sultan murka pada Nik Aziz ???



Gua terjumpa satu rakaman audio yang telah disebarkan kepada pengikut-pengikut PAS tentang kronologi pertemuan Nik Aziz dan DYMM YDP Agong pada 24 Disember 2010.

Khabarnya suara didalam audio tu adalah suara Raja Petra Kamaruddin. Gua pun tak pasti tapi pelatnya tu macam biasa dengar. Yang pastinya gua dapat dari media PAS.

Banyak sangat yang mengarutnya dan membebel dalam tu. Untuk mengelakkan korang terseleweng bila dengar audio ni, gua dengan sukarela telah pun edit dan transferkan file tu ke dalam bentuk video supaya korang senang nak nilaikan.

Dalam audio tu ada cerita pasal YDP Agong yang terus beredar sejurus dengar hujah Nik Aziz didalam pertemuan tersebut. Jadi korang tentu fahamlah pasal apa baginda pun tak suka dengar apa yang Nik Aziz ceramahkan.

Apa-apapun, korang dengarlah sendiri video yang gua edit ni..., kalau korang nak dengar audio asli yang dibuat oleh Media PAS, korang pergi kat SINI.

Tapi gua tak galakkan korang dengar yang asal.., sebarang kemungkinan korang tanggung sendiri yee...

Selamat berhiburr...