Sunday, January 16, 2011

PANAS!!! Tuhan pun dorang nak tipu!!!



Korang perasan tak, sekarang ni sembahyang pun dah mula dipolitikkan oleh puak-puak Pakatan. Sikit-sikit sembahyang hajat. Lepas tu boleh pulak mohon bala terhadap umat Islam lain didalam doa sembahyang dorang tu.

Trend ni dimulakan oleh lebai-lebai kangkung dalam PAS sudah lama, cuma sekarang ni dah makin berleluasa dipergunakan didalam Pakatan bagi kepentingan politik jumud dorang semata-mata.

Yang jadi kaptennya sapa? Dah tentu lah pemimpin-pemimpin PAS. Sapa lagi yang berani mempermainkan agama kalau bukan puak-puak yang mengaku dah jadi ahli syurga ni..

Gua tak kata buat sembahyang hajat tu salah, malah kita dituntut memohon pada Tuhan jika kita dilanda musibah. Tapi takkanlah pasal politik sempit perlantikan SUK Selangor pun nak suruh Tuhan setelkan baii...

Ini semua menunjukkan yang dorang dari Pakatan ni tak reti guna akal yang Tuhan bagi. Lu sendiri berbalah pasal politik.., lu sendiri yang cari penyakit dengan pihak Istana.., last-last bila dah tersepit, lu suruh Tuhan setelkan?

Tak ke bengap namanya tu baii...?

Apa yang gua nampak, bila dorang didalam Pakatan ni dah termalu sendiri pasal kemelut di Selangor, dorang gunakan sembahyang hajat sebagai alat untuk tutup kelemahan berpolitik dorang.

Kononnya untuk tunjuk pada rakyat yang dorang tu tak bersalah. Konon-konon baik laa sangat dorang tu bila serah semuanya pada Tuhan.. Tapi rakyat bukan bodoh baii, siapa yang dorang ni nak tipu sebenarnya?

Korang tahu tak, bila dorang buat sembahyang hajat diatas kepentingan politik .., sebenarnya bukan rakyat saja yang puak-puak Pakatan ni nak tipu, tapi dengan Tuhan sekali dorang cuba nak tipu.

Sebab tu lah dari dulu lagi Tuhan tak pernah makbulkan apa yang dorang minta. Tuhan pun tahu perangai penyamun puak-puak Pakatan ni semuanya. Tuhan maha adil dan juga maha berkuasa.

Takkan Tuhan nak menyebelahi mereka-mereka yang selalu mempermainkan agamaNya kann...?