Sunday, January 16, 2011

Edisi 18SX!!!! Anwar terbitkan buku Panduan Meliwat cara selamat.



Korang mesti tahu kan pasal buku jingga puak Pakatan yang ada program 100 hari kalau dorang berjaya memerintah Malaysia tu. Sekarang, buku ni dah mula diedarkan di seluruh negara sebagai propaganda Pakatan meraih sokongan.

Bagi korang yang belum baca buku ni ataupun belum berkesempatan belek buku ni, gua nasihatkan tak payah bacalah. Bukannya ada apapun dalam tu baii.. Semuanya tentang cara-cara meliwat gaya Anwar Ibrahim.

Bagi gua, apa yang terkandung dalam buku ni adalah satu lagi produk sisa perkumuhan manusia anugerah Tuhan iaitu Anwar Ibrahim. Buku ni sebenarnya dibuat bertujuan untuk meliwat minda rakyat Malaysia.

Untuk meredakan sifat ingin tahu korang, gua boh sikit cara-cara meliwat gaya Anwar yang terkandung dalam buku jingga Pakatan ni dalam blog gua. Korang pilih sendirilah gaya mana yang terbaek ye...


  • Memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).
  • Mengarahkan Khazanah Berhad, Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) dan lain-lain badan milik kerajaan yang memiliki konsesi lebuhraya untuk menyempurnakan ambil alih aset lebuhraya oleh kerajaaan dengan tujuan menghapuskan tol.
  • Merombak struktur subsidi negara bagi mengurangkan subsidi kepada pihak swasta (seperti subsidi gas sebanyak RM19 bilion kepada penjana bebas) dengan memindahkannya bagi menampung perbelanjaan subsidi rakyat.
  • Menghargai peranan guru sebagai pendidik bangsa dengan Menaikkan memperkenalkan imbuhan perguruan sebanyak RM500 sebulan setiap seorang.
  • Menjadikan air sebagai hak rakyat dengan mengembalikan semua konsesi pengurusan air yang diuruskan swasta kepada kerajaan.
  • Menyediakan perkhidmatan internet wifi percuma kepada semua rakyat di kawasan bandar dan separa bandar.
  • Membatalkan Felda Plantations bagi tujuan membuka ladang-ladang yang kini diuruskannya kepada generasi kedua dan ketiga Felda.
  • Menaikkan royalti minyak kepada Sabah dan Sarawak kepada 20%.
  • Menubuhkan Suruhanjaya Diraja bagi memulihkan sistem kehakiman.
  • Menubuhkan Suruhanjaya Diraja bagi menyelesaikan kemelut pendatang tanpa izin dan kerakyatan di negeri Sabah.


Gua yakin, kalau lembu-lembu Pakatan baca, dorang mesti stim habis dengan gaya Anwar dalam buku ni. Bagi rakyat yang bijak macam korang dan gua, ini semua adalah satu lagi produk rebranding dari projek hantam belakang 16 September Anwar semata-mata.

Macam mana kita nak percaya kalau manifesto PRU12 dulu pun dorang tak setel lagi kann... Sebab tu lah gua kata hanya lembu saja yang percaya kisah porno Anwar ni.

Anwar ni cakap memang pandai, tapi apa sumbangan dia kepada rakyat semenjak join Pakatan? Haram satu pun tak ada baii.. Asyik ke hulu hilir dok perasan nak jadi Perdana Menteri ke 7 sambil meliwat minda rakyat saja kerjanya.

Cuba korang bayangkan, lembu-lembu Pakatan ni semua menungging dalam satu barisan, lepas tu Anwar datang buka zip dan keluarkan burung pipitnya lalu liwat sekor-sekor. Ini bukan paksaan macam Saiful Bokhari tu baii..., ini kes suka sama suka tauu..

Mungkin bagi dorang, apa saja yang Anwar buat tak salah, kan manusia anugerah Tuhannnn...

Jadi, orang tua-tua dulu dah kata, 'hanya jauhari yang mengenal manikam'. Maksudnya lebih kurang macam kita yang bijak ni lah. Hanya kita yang waras dan ada otak saja boleh kenal permainan belakang Anwar ni.

Lembu-lembu Pakatan pun ada otak jugak, tapi otak dorang tu semata-mata untuk display saja, bukannya untuk digunakan. Sebab tu lah kita lebih bijak dari dorang tu.

Kita ni sebenarnya bukannya gila kuasa, tetapi kita nak mempertahankan kuasa dari dirampas oleh orang gila... Betul tak baii.. ?