Sunday, November 28, 2010

Istriku Yang Digilir


Cerita seks ini akan menceritakan kisah istriku yang digilir oleh 3 pekerja dari negara bangladesh. Untuk kisah selengkapnya silakan baca cerita berikut ini.


Kisahnya bermula pada suatu hari dimana ketika itu aku telah mempelawa 3 orang pekerja bawahanku ini yang berbangsa bangladesh untuk datang kerumahku pada malam sambutan bulan kemerdekaan kerana aku dan isteriku telah bercadang untuk membuat majlis makan bersama kawan kawanku atau pekerja bawahanku itu.Tiba pada hari yang dijanjikan dan tepat pada masanya juga,mereka bertiga telah sampai dihadapan rumahku.Lalu aku pun memperkenalkan mereka bertiga pada isteriku iaitu Ramesh,Ajesh dan Rafik.Setelah bersalaman dengan mereka,isteriku pun menjemput mereka semua untuk menjamu selera.

Semasa kami semua sedang sibuk menjamu selera,aku sempat juga memerhatikan ketiga tiga mat bangla kerana dari mereka sampai kerumahku hinggalah saat sedang makan pun mata mereka tak terlepas untuk mengintai lurah buah dada isteriku.Lagipun malam ini isteriku memakai baju kebaya.Sekali lagi,setelah 2 bulan lebih aku menonton isteriku dikerjakan oleh 7orang saudara Raju,perasaan itu datang lagi di fikiranku tapi kali ni mungkin aku akan menonton isteriku dikerjakan oleh mat bangla pula.Setelah selesai makan,aku mampelawa ketiga tiga mat bangla itu tadi untuk bersembang diluar walaupun bahasa melayu mereka agak kurang jelas tapi masih boleh difahami lagi.Lalu aku pun merencanakan sesuatu di dalam otakku.Aku pun bertanya pada salah seorang dari iaitu Ramesh…

“Mesh,apa pendapat kau bila melihat tubuh badan isteriku?”.Kataku..

“Kalau saya cakap nanti abang marah pulak”,.,jawab Ramesh

“Kenapa aku nak marah pulak sedangkan aku yang tanya”,.kataku

“Pada pendapat saya,isteri abang ni mengghairahkan dan menggoda

tambah pula buah dadanya yang….ish susah saya nak bayangkan

kalaulah saya dapat seminggu saya tak keluar biliklah bang”..kata

Ramesh”…

“Kalau begitu,apa kata malam ni kau orang bertiga bersetubuh dengan

isteriku”..kataku lagi

“Ish biar betul abang ni”..jawab si Ajesh

“Boleh abang,saya setuju”..sampuk Rafik.,

“Ok kalau begitu kau orang semua tunggu sekejap,aku nak tanya pada

isteriku,harap harap dia setuju”.kataku pada mereka bertiga

Aku segera bertemu isteriku yang ketika itu sedang mencuci pinggan didapur,lalu aku pun bertanya padanya tentang cadanganku supaya malam ini dia akan bersetubuh dengan 3 orang mat bangla.Aku melihat isteriku seperti sedang memikirkan sesuatu lalu selang beberapa minit isteriku pun bersetuju dengan cadanganku tetapi isteriku bimbang akan mengandung kerana dia baru sahaja habis datang bulan.Tetapi aku segera memujuk agar jangan bimbang dan kalau mengandung pun tak menganpa sebab aku pun belum mempunyai zuriat lagi dan aku pun segera menyuruh isteriku pergi mengemaskan bilik tidur kami dan membersihkan diri juga lalu aku pun pergi bertemu dengan ketiga tiga mat bangla tadi untuk menyatakan persetujuan isteriku.

Sebaik saja aku memberitahu persetujuan isteriku itu,masing masing bersorak gembira,maklumlah mereka bertiga dah hampir 3 tahun tak merasa lubang isteri masing masing.Aku pun segera masuk kedalam bilik tidurku untuk melihat isteriku sudah bersedia atau belum.Rupa rupanya isteriku sudah bersedia dalam keadaan berkemban kain batik dan aku pun memang mereka bertiga untuk masuk kedalam bilik.Sampai saja dalam bilik mereka pun dengan rakus menerkam isteriku tanpa melihatku yang sedang duduk diatas sofa.Masing masing sedang meraba tubuh badan isteriku dan Rafik dengan segera melucutkan kain batik yang dipakai isteriku lalu tersembullah kedua dua buah dada isteriku yang mereka perhatikan dari waktu makan tadi.Mnakala si Ramesh sedang sibuk mengorek lubang vagina dan juga lubang anal isteriku.Isteriku pun sudah mula mengeluarkan kesan bunyi khas lalu ketiga tiga mat bangla tadi mula membuka pakaian masing masing dan menghalakan batang penis mereka didepan muka isteriku dan isteriku pun menghisap satu persatu batang penis tersebut.

Dan selang beberapa minit kemudian,Rafik mendukung isteriku keatas katil dan mula menghalakan kepala penisnya yang bersaiz agak besar ke bibir faraj isteriku dan setelah masuk kepala penisnya,lalu Rafik pun mula mengenjut pinggangnya dalam acara sorong tarik dengan isteriku dalam keadaan isteriku baring meniarap.Bagiku gaya begini pasti tidak dapat aku lakukan kerana penisku tidak sepanjang penis mat bangla bertiga ini.Selang 5 minit kemudian,Rafik menonggengkan isteriku dan menghalakan batang penisnya ke lubang anal isteriku dan kembali mengenjut.Isteriku dari tadi mengeluarkan suara yang tersekat sekat kerana mulutnya telah disumbat dengan batang penis Ramesh yang bersaiz sebesar botol kicap.Rafik yang dari tadi menikmati kedua dua lubang isteriku telah mula melajukan gerakan membesarkan lubang isteriku,sambil itu sempat bertanya pada isteriku untuk pancut dimana dan isteriku pun menyuruh Rafik pancut didalam rahimnya kerana jika pancut diluar pasti akan membazir.Seketika kemudian Rafik yang dari tadi tidak dapat menahan spermanya dari keluar akhirnya telah memancut didalam lubang faraj isteriku.Tibalah giliran 2 orang lagi untuk membesarkan lubang isteriku.

Kali ni,isteriku masih lagi dalam keadaan menonggeng tapi akan disetubuhi dua orang sekaligus,Ajesh pun mula mengambil tempat dengan berbaring dibawah dan memasukkan batang penisnya kedalam lubang faraj isteriku yang telah pun di isi dengan benih siRafik.Ramesh pula memasukkan batangnya kelubang anal isteriku dan mereka berdua pun mula mengenjut bersama sama.10 minit kemudian mereka bertukar posisi dan 3 minit kemudian mereka pun memancutkan sperma mereka didalam lubang faraj dan dubur isteriku bersama dengan jeritan kepuasan isteriku.

Setelah mereka berdua mencabut batang penis mereka,isteriku meminta pada Rafik untuk mengambilkan gelas yang terletak diatas meja solek dan dengan segera Rafik mengambilkan lalu memberikan pada isteriku.

Kelihatan isteriku pun menyangkung dan meletakkan gelas itu tepat dibawah lubang farajnya dang mula mengeluarkan air mani yang bertakung didalamnya sehingga habis dan begitu juga dengan air mani yang berada didalam lubang analnya juga.Setelah pasti tiada lagi air yang bertakung dikedua dua lubang itu,isteriku pun mula meneguk air mani yang berjaya ditadah sehingga kering gelas itu.Ketiga tiga mat bangla tadi melopong menyaksikan isteriku meminum air mani mereka sambil mengusap batang penis yang masih lagi keras seperti batu.Mereka bersetubuh beberapa round lagi selepas itu sehinggalah jam 4:35 pagi.

Ketiga tiga mat bangla itu balik keesokkan pagi dan aku pun mengambil kesempatan untuk melihat lubang isteriku dan aku agak terkejut kali ini kerana selepas tamat persetubuhan kali kedua aku telah meninggalkan mereka bertiga dengan isteriku sebagai sajian nafsu mereka.Apa yang aku saksikan ini agak mengejutkan kerana lubang anal isteriku kali ini ternganga lebih besar dari duit syiling 50 sen dan isteriku mengucapkan terima kasih kepadaku kerana kepuasan yang telah dinikmati malam tadi

keesokan harinya,aku telah berjumpa dengan Ramesh dan Ramesh bertanya samaada aku mengizinkan jika mereka bertiga ingin melanggan isteriku setiap minggu dan aku pun berkata pada Ramesh yang aku tak kisah asalkan kau orang jaga lubang isteriku dengan baik dan Ramesh pun setuju dengan syaratku itu dan dia pun pergi untuk memberitahu rakan nya tentang persetujuanku itu,lalu aku pun pulang kerumah membawa berita gembira ini kepada isteriku…..


Mungkin terdengar agak gila, namun fantasi seks itu begitu indah.