Saturday, December 4, 2010

game dengan Azrul


Membebel panjang aku dengan budak IT opis aku ni. Last week diorang kate nak clear virus. Lepas tu internet access aku memang kena block la. Minggu ni dah 2 hari takde lagi, bile aku tanye dia kate dah ade. Sampai aku segan nak tanya banyak kali. Sudahnya aku panggil si Azrul budak IT opis aku ni tengok sendiri. Dia pun setup la pc aku entah ape aku pun tak tau la.
Tiba-tiba dia kate dia nak format pc aku, dia suruh save semua file penting kat drive C.
Aku dating kat Azrul. Tarik mouse kat tangan dia, transfer ape yg patut kat drive C macam yg dia nak. Lantak la dia nak buat ape kat pc aku asalkan aku boleh connect internet mcm biase.
Aku tunduk kat meja, pegang mouse click dan transfer file. Azrul usha breast aku. Aku biar je. Di ajilat bibir dia. Buat aku geram. Tapi aku buat tak nampak.
'u boleh tolong ambik mineral water tak?' Azrul tercengang.
'u tak puase ke?' dia tanye.
'nak kasi u la, dari u tengok breast I camtu baik u bukak pause' aku peril dia. Muke dia merah padam. Dia duduk belakang aku layan punggung aku tonggeng2 transfer file kot. Sikit pun dia tak berganjak, apa lagi nak kasi aku duduk. Tak reti bahas tul dia ni.
Tiba-tiba dia tarik aku duduk atas riba dia. Aku boleh rase konek dia keras melalui celahan punggung aku. Aku dah geram giler ni. Dah la semalam baru habis seround projek dgn abang navy, Faizal kacau daun. Ada jugak yg jadi mangsa aku bulan puasa ni kang.

Aku bukak botol mineral water dan minum. Dia sambar botol mineral water tu. Dia jilat bekas bibir aku kat hujung botol tu, gaya menjilat sesuatu. Wah! Aku teruja sunguh waktu tu. Di aminum air tu jugak. Bibir dia basah. Aku naik stim sampai aku leka tak sedar tangan dia dah melingkari pinggang aku yg diatas ribaannya tu pastu tangan dia naik merayap pada breast aku yg dia usha dari tadi.

Aku berpusing. Aku lepaskan mouse dan lupakan pasal transfer file tu semua. Aku bukak baju. Tinggalkan skirt je dan bra masih menutupi breast aku. Azrul hilang kawalan. Dia membenamkan muka dia kat celahan lurah aku. Namun dia masih mengawal dirinya sikit sebab dia sekadar jilat dan gigit sikit sekitar dada tanpa membuka bra aku lagi. Habis merah2 dia gigit breast aku. Dia nyonyot penuh asyik sambil tangan dia gosok2 belakang badan aku. Aku rasa selesa diperlakukan begitu. Pantat aku dah merembes. Basah habis. Susah aku nak usik konek dia sebab aku duduk atas riba dia. Tapi aku dapat rasekan konek dia menegang giler… sayangnya aku tak dapat membantu. Sekadar gigit halus cuping telinga dia dan mengerang perlahan, mendesah rapat kat telinga Azrul. Sesekali aku ramas rambut dia sebab terlalu nikmat.

Tiba-tiba dia angkat aku, aku terduduk atas meja. Dia alihkan semua cd yg dia nak install, alihkan botol mineral water dan 2-3 buah file aku. Aku berpaut pada leher Azrul. Azrul mengucup bibir aku. Dia nyonyot semua yg dia dapat. Leher aku. Aku mengelak bila aku rasa nyonyotan dia kuat sangat mungkin akan menyebabkan kemerahan nanti payah nak cover plak.
Lidah dia menjalar macam lidah ular… dada aku, breast aku, leher aku, bibir aku semua dia rasa. Aku kesedapan dan merelakan. Bile aku lagakan lidah aku ke lidah dia, cepat dia sambar lidah aku, dia kolom habis-habis sampai aku tak sempat nak buat apa. Perbuatan dia slow and steady tapi pantas sampai aku rasa lemas. Aku suka keadaan macam tu.

Dalam tak sedar dia tanggalkan bra aku. Lambat respon dia. Dari tadi aku tunggu dia bukak bra aku. Mana tahan main lidah tak kena puting. Dia isap puting aku dengan tenang. Pembahagian rasa sama rata, lepas sakit kene gigit dia jilat, isap perlahan… lepas tu dia gentel puting aku serentak kiss bibir aku bertalu-talu. Wah! Tak boleh tahan. Yang bawah ni dah basah gile. Lambatnye dia ni….

Dia jilat pusat aku, pinggang aku. Aku geli. Tak tahan. Menggeliat aku dibuatnya tahan stim. Korang nak tau? Dia bukak spender aku guna mulut…. Dis gigit getah spender aku kat bahagian pinggang kemudian dia gigit dan turunkan sampai kebawah. Wah! Aku teruja diperlakukan begitu. Azrul memang slow. Buat aku tak sabar. Dia belay aku penuh kesedapan, tapi dia biar lama-lama. Dia buat aku tertunggu. Buat aku makin geram tak tahan. Dia sentuh kelentit keras aku yg basah licin. Dia gosok perlahan-lahan. Dia masukkan sikit hujung jari kat lubang aku tapi dia tarik balik. Aku bengang. Aku tak boleh tahan dia mainkan aku mcm tu. Aku tengah sedap giler tapi dia buat aku macam tu. Aku rase sangat tersiksa diperlakukan begitu.

Azrul buka zip seluar dia. Dia keluarkan batang panjang dia. Terjuntai. Hishh… tolongla aku tak tahan ni. Dia urut2 batang dia. Dia acukan kepala batang dia kat pantat aku. Dia gesel2kan kepala takuk tu kat kelentit keras aku tapi dia tak terus tujah. Argghhh… aku makin tersiksa. Aku tak boleh tahan lagi. Aku jadi nak marah tapi aku tahan. Aku tak boleh tunjuk yg aku gelojoh. Dia jarakkan konek dia dari lubang puki aku. Hah? Aku tercengang dan kecewa. Tau ape dia buat?
Dia duduk kat kerusi. Dia sorong kerusi tu sampai ke meja dan muka dia menghadap pantat aku. Wah! Aku naik segan dalam keadaan terang camtu ada lelaki yg sedang mengadap lubang puki aku. Aku risau kalau berbau sebab aku dah basah gile.

Azrul jilat pantat basah aku. Aku tercengang. Jilat? Aku ingat dia nak masuk dah. Dah lama sangat dia main-main dengan breast aku, pantat aku, masih nak main usik2 lagi? Hishhh… aku dah tak boleh sabar ni…
Namun aku tetap menikmati jilatan sedap tu. Aku pejam mata tanda nikmat yg teramat sangat. Lidah dia menjalar laju cam lidah ular. Dia usik kelentit aku guna lidah. Dia masukkan lidah dalam lubang. Aku kemut lidah dia, dia tarik keluarkan lepas tu senyum.
'boleh kemut batang I macam tu?' dia senyum lagi. Aku pun senyum. Akibat penangan kemutan aku, dia terus stop menjilat, masukkan batang dia kat lubang aku. Hah puas! Lama aku tunggu.

Mase dia nak masukkan batang dia aku kemut. Kasi dia susah nak masuk. Dia tolak kuat-kuat. Aku pun kemut kuat gak. Konon cam ketat la. Padahal baru semalam aku kena bedal dengan batang konek besar abang navy wakaka! Dia mengeluh kuat. Aku suke dengar suara lelahi mengerang. Best!
Dia dapat tembusi lubang aku akhirnya dan dia tujah dalam-dalam. Biase la. Kena tujah, senak la. Gilian aku plak mengerang. Breast aku bergoncang-goncang keatas kebawah ikut alunan. Laju Azrul goncang, laju la breast aku bergoyang.

Beberapa minit, dia pancut atas perut. Haaa baru aku tau apsal dia asyik foreplay je. Dia cepat pancut rupanya hehehe… patut la dia belay aku habis sampai aku teruja kepuasan den foreplay je. Rupanye dia pancut dalam maca 7-8 minit hehehe… huh! Lantak la yg penting aku puas hehehe…
Lepas tu masing2 pakai baju. Aku masuk bilik bos, kemaskan diri dan bile aku keluar balik aku tengok dia tengah sambung setup pc aku. Lepas tu kami buat mcm takde ape yg berlaku hehehe…